مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان این که سری دوم اتوبوس‌های دوکابین خارجی به‌زودی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهند شد گفت: مجموعا 156 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید به ناوگان اتوبوسرانی افزوده خواهد شد

به گزارش سما، مهندس بیژنی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر بخشی از این اتوبوس‌ها به تهران منتقل شده و بخش دیگر نیز در حال ترخیص از گمرک و حمل به تهران هستند.

وی خاطر نشان کرد:  براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه فجر بخشی از این اتوبوس ها به بهره‌برداری رسمی خواهند رسید و اتوبوس‌های تک کابین از خط یک BRT خارج خواهند شد.

وی ادامه داد: سری دوم اتوبوس‌های دوکابین خارجی در خطوط یک و سه سامانه تندرو به کار گرفته خواهند شد که امیدواریم بتوانیم با استفاده از این اتوبوس‌ها خدمات‌رسانی مناسب‌تری به شهروندان ارائه دهیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تصریح کرد:  در حال حاضر روزانه بیش از 470 هزار نفر در نخستین خط تندروی اتوبوس‌رانی جابه جا می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود با ورود این اتوبوس‌ها و ارتقاء کیفیت ناوگان،‌ شاهد کاهش ترافیک در این خط، افزایش سرعت، ایمنی، ‌رفاه و استقبال بیش از پیش شهروندان از حمل و نقل عمومی باشیم.

وی همچنین با اشاره به این که امیدواریم از سال آینده تولید این اتوبوس‌ها توسط سازندگان داخلی آغاز و به تولید انبوه داخلی برسد گفت: امیدواریم ساخت اتوبوس‌های مدرن در داخل کشور منجر به تغییر رویه  تولیدکنندگان داخلی و ساخت محصولات با کیفیت شود و در نتیجه بتوانیم همزمان با ارتقاء کمی ناوگان اتوبوسرانی، ارتقاء کیفی این ناوگان را هم محقق سازیم.

کد خبر 74319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز